Najlepsza cena
ETUI ESR iPhone X / Xs SREBRNE ZE STOJAKIEM
ETUI ESR iPhone X / Xs SREBRNE ZE STOJAKIEM
24,99 zł 17,49 zł
szt.
Etui do iPhone 5/5S/SE z miejscem na karty dokumenty
Etui do iPhone 5/5S/SE z miejscem na karty dokumenty
16,99 zł 11,89 zł
szt.
Etui ESR iPhone X / XS SREBRNO-CZARNE z podpórką
Etui ESR iPhone X / XS SREBRNO-CZARNE z podpórką
14,99 zł 10,49 zł
szt.
Etui na tablet iPad Mini 1 / 2 / 3 DON'T TOUCH
Etui na tablet iPad Mini 1 / 2 / 3 DON'T TOUCH
24,99 zł 17,49 zł
szt.
Oryginalne etui LG Spirit czarne z wycięciem
Oryginalne etui LG Spirit czarne z wycięciem
14,99 zł 10,49 zł
szt.
Producenci

Oferteo

Reklamacje i zwrot

 

 REKLAMACJA

 

  1.  Na wszystkie oferowane przez nasz sklep produkty udzielamy 12 miesięcy gwarancji. W przypadku, gdy produkt okaże się wadliwy z przyczyn fabrycznych lub niezależnych od długości lub sposobu użytkowania, wówczas prosimy o niezwłoczny mailowy kontakt z Biurem Obsługi Klienta: sklep.nasmartfona@gmail.com
  2.  Nabywca posiada pełne prawo, aby wadliwe towary wymienić na nowe bądź otrzymać zwrot gotówki.
  3.  Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia przedmiotu.
  4.  W celu przyspieszenia procesu reklamacji bardzo prosimy o wpisanie w tytule maila "REKLAMACJA" oraz o przesłanie od 3 do 5 zdjęć otrzymanego towaru na adres mailowy: sklep.nasmartfona@gmail.com.                                                     Załączone zdjęcia powinny obejmować przede wszystkim wadę otrzymanego przedmiotu.
  5.  Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:  www.uokik.gov.plw zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

 

 PROCEDURA REKLAMACJI: 

a)  Pobierz formularz zwrotu / reklamacji towaru i poprawnie wypełnij.

b)  Odeślij towar na adres siedziby sklepu. Towar musi zostać odesłany na koszt nabywcy, najlepiej przesyłką poleconą, aby posiadać dowód nadania i odbioru przesyłki. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem! 

c) Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt - zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu otrzymania produktu. 

 

 ZWROT

 

  1.  Nabywca posiada prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki - bez podawania przyczyny zwrotu.
  2. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest dostarczenie nabytego przedmiotu w formie nieuszkodzonej, pozbawionego wad oraz znamion użytkowania.
  3. Konsument musi zadbać o zabezpieczenie zwracanej przesyłki oraz o zwroy towaru w oryginalnym opakowaniu (pod warunkiem, że otrzymany towar posiadał oryginalne opakowanie).
  4. Zgodnie z art.27 ustawy o prawach konsumenta kupujący (nabywca towaru) odstępując od umowy ponosi pełne koszty zwrotu.

Zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.                                                             Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi.  

 

                                                                                                                                                             PROCEDURA ZWROTU:

a)  Pobierz formularz zwrotu / reklamacji towaru i poprawnie wypełnij.

b)  Odeślij towar na adres siedziby sklepu. Towar musi zostać odesłany na koszt nabywcy, najlepiej przesyłką poleconą, aby posiadać dowód nadania i odbioru przesyłki. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem! 

c) Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt - zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu otrzymania produktu. 




do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl